Två jobb blev inget jobb

Jag orkar inte gå in på vad som hände. Kanske har jag fortfarande en liten liten chans på det första jobbet (som jag tackade nej till...). Det andra, ja, vad hände? Jag vet inte riktigt själv faktiskt. Hoppas att det läcker snart så jag får veta vad som hände. Chefen ville anställa mig och jag ville jobba där, då la sig ledningen i och stoppade allt pga ny policy. Sen fick jag ett konstigt mejl om att det inte fanns nån policy (efter att facket blivit inkopplat). Allt detta hände på en dag och den dagen var jag sjuk (i fredags) med feber. Känns fortfarande som en konstig feberdröm. 

Kommentarer
Postat av: lyckoskatt

åh nej! men är det inte typiskt... jag hade ju också i princip fått ett nytt jobb med bättre lön men de drog ut på det i en evighet (typ två månader) när jag får ett mail om att de har anställningsstopp juni ut och att vi får se i juli.. ja det är ju imorgon det...



men du jag håller tummarna för dig at det löser sig på nåt smart sätt.

2008-06-30 @ 07:10:39
URL: http://lyckoskatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0